Supply Chain & Value Added Logistics: het complete logistieke traject

Wereldwijde logistieke vraagstukken: ze kunnen voor complexe uitdagingen zorgen. Want waar begint u precies bij het zo efficiënt mogelijk inzetten van transport en logistiek?

Als ‘Third Party Logistics’ (3PL) logistiek dienstverlener kijken we verder.

Hoe kunt u uw wereldwijde transportstromen monitoren en snel bijschaven indien nodig? Kunt u kosten en moeite besparen door bepaalde activiteiten samen te voegen of juist te scheiden? We snappen dat het lastig lijkt om dit voor elkaar te krijgen en daarna ook nog te blijven beheersen. Als ‘Third Party Logistics’ (3PL) logistiek dienstverlener kijken we daarom verder dan een vervoerder.

We zoeken samen met u naar hoe we doorlooptijden en transportkosten kunnen beperken, voorraadbeheer kunnen optimaliseren en zo uw logistieke keten kunnen ondersteunen. Daarbij maken we gebruik van (real time) inzicht in goederen- en informatiestromen. Zodat u als ondernemer goed geïnformeerd kunt blijven ondernemen.

N

Bespaar tijd en geld door de zorg voor uw transport, opslag en logistiek uit te besteden aan de specialist.

N

Ondersteuning bij aanvullende diensten: zorgvuldige kwaliteitscontroles, ondersteuning bij verpakken en veilig maken van zendingen.

N

Handige online tools die uw voorraden en zendingen inzichtelijk maken.

Oplossingen voor iedere werkwijze

Ieder bedrijf heeft haar specifieke wensen en eisen, zeker als het op transport aankomt. Het kan voorkomen dat in uw logistieke proces bepaalde zaken net even anders moeten lopen dan bij andere bedrijven. Voor ons geen enkel probleem: we nemen deze specifieke vragen en eisen mee in onze eigen werkwijze. Denk bijvoorbeeld aan het digitaal aanleveren van transportopdrachten via EDI. We kunnen onze software zo aanpassen dat deze waterdicht aansluit bij uw eigen systeem. Daarnaast kijkt ons Supply Chain team samen met u waar we efficiëntieslagen kunnen maken. Uiteraard toegespitst op uw individuele eisen en wensen, en vastgelegd in een waterdichte procedure. U kunt op ons bouwen!

Aanvullende activiteiten

Heeft u naast het vervoer en opslag van uw goederen ook behoefte aan ondersteuning bij andere activiteiten? Hoe regelt u werkzaamheden waar uw eigen personeel niet aan toe komt of niet gekwalificeerd voor is? Bijvoorbeeld bij terugroepacties (product recalls), reparatie, screening en testen van producten of onderdelen, het samenstellen van kits of sets, labelling, barcoding en serienummercontroles? Neem dan zeker contact met ons op! Ook bij het verzorgen van inkomende en uitgaande goederenstromen, voorraadbeheer, productassemblage, productmodificatie en ompakwerkzaamheden nemen we u graag de zorg uit handen. Onze medewerkers verzorgen bovendien orderpicking op alle niveaus, dus per pallet, per doos en per stuk.

Integratie van logistiek met persoonlijke aandacht

Integratie van transport, opslag van goederen en aanvullende logistieke diensten: daarvoor kunt u bij ons terecht. Een centraal informatiesysteem ondersteunt deze activiteiten, zodat u continu op de hoogte blijft. Maar persoonlijke aandacht vinden we nog belangrijker! U raakt snel bekend met uw contactpersonen die met u meedenken bij uitdagingen en problemen. Neem contact met hen op als u ergens tegenaan loopt of ondersteuning nodig heeft. Zo kunt u zich blijven richten op uw klant!

Let us help you.

Bericht over Supply Chain

GDPR and Privacy

Lees onze voorwaarden of onze privacyverklaring.

Quality matters:

Contact

Visiting Address
Siriusstraat 45
5015 BT Tilburg
The Netherlands

+31 (0)13 - 5373 373
info@mol-logistics.nl

VAT: NL004754761B01
CoC: 18022017

Other Office

Rotterdam
Hoefsmidstraat 41
3194 AA Hoogvliet-Rotterdam
+31 (0)10 - 2996 220

Amsterdam
Prestwickweg 30
Gebouwdeel D, 2e verdieping
1118 LB Schiphol-Zuidoost
+31 (0)20 - 4059 900