Gezocht: Helpdeskmedewerker ICT

MOL Logistics (Netherlands) is voor haar hoofdkantoor in Tilburg per direct op zoek naar een Helpdeskmedewerker ICT (fulltime). 

Voel jij je thuis in het ondersteunen van eindgebruikers en ga je complexe incidenten niet uit de weg?

Voor ons hoofdkantoor in Tilburg zoeken we een fulltime Helpdeskmedewerker ICT. In deze functie bied je eerste- en tweedelijns helpdesk ondersteuning aan onze ca. 135 medewerkers verdeeld over 3 locaties. Ook geef je ondersteuning aan het serverpark en aan de ca. 100 werkstations binnen ons bedrijf. Daarnaast behoort het beheer van de infrastructuur tot jouw takenpakket. MOL Logistics is momenteel druk bezig met de transitie naar een nieuw ERP-systeem. Ook aan de implementatie van dit nieuwe systeem zal je een belangrijke bijdrage gaan leveren.

“Als helpdeskmedewerker zorg je ervoor dat de (eind-)gebruikers een applicatie of operating system optimaal kunnen gebruiken. Je voelt je thuis in het ondersteunen van de eindgebruikers, maar gaat de complexe incidenten niet uit de weg. Je ondersteunt gebruikers telefonisch en remote bij vragen en problemen door je kennis adequaat in te zetten. Jij bent als helpdeskmedewerker het eerste aanspreekpunt voor gebruikers met betrekking tot applicaties, besturingssysteem en incidenten en weet moeiteloos hun problemen op te lossen of deze naar de juiste persoon door te zetten. Je participeert in projecten en migraties en verzorgt installaties van computers, printers en andere randapparatuur.”

Ed van der Burgh

Supervisor ICT

Onze ICT afdeling bestaat uit twee Helpdesk Medewerkers, twee Software Engineers, één ICT Specialist en wordt aangestuurd door de Supervisor ICT. Samen met deze collega’s ben je continue bezig met het verbeteren van onze IT-gerelateerde processen.

Wat vragen wij:

  • Afgeronde ICT-opleiding op MBO (niveau 4) of HBO niveau;
  • Ervaring met het beheren van Windows PC’s, Windows domeinen, Windows Servers 2012R2 en 2016, Active Directory en switches, routers en firewalls;
  • Bij voorkeur een paar jaar ervaring met soortgelijke werkzaamheden;
  • Kennis en ervaring met Office 365 en Cloud (Microsoft) oplossingen;
  • Ervaring met MS Dynamics Business Central is een pré;
  • Kennis van logistieke processen is een pré;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Competenties: stressbestendig, leergierig, initiatiefrijk, communicatief vaardig, oplossingsgericht;
  • In bezit van rijbewijs B;
  • Aanvang dienstverband zo snel mogelijk.

MOL Logistics biedt:

Een uitdagende baan in een internationale omgeving, met een passend salaris en goede secundaire  arbeidsvoorwaarden. Tevens heb je de mogelijkheid om uitgebreid kennis en ervaring op te doen door middel van (interne) cursussen en opleidingen.

Wil je meer weten of direct solliciteren?

Beantwoord je aan dit profiel en heb je interesse in deze uitdagende functie binnen een dynamisch bedrijf? Stuur dan je cv en motivatie naar: s.dongen@mol-logistics.nl. Voor meer informatie kun je bellen met de afdeling HR & Quality op 013-5373422 of kijk op deze website.

We maken je erop attent dat de functie fulltime is en dat aantoonbare relevante werkervaring vereist is. Mocht je sollicitatie hier niet aan voldoen, dan nemen we deze niet in behandeling.

Let op: acquisitie n.a.v. deze functie wordt niet op prijs gesteld.

Saskia van Dongen

HR & Quality Specialist

Let us help you.

Bericht over Gezocht: Helpdeskmedewerker ICT

GDPR and Privacy