Nauwkeurige samenwerking via EDI (Electronic Data Interchange)

Digitalisering blijft de wereld steeds verder veroveren. Waar voorheen telefoon, fax en post het grootste deel van communicatie uitmaakten, kunnen we email en internet inmiddels niet meer uitvlakken. Binnen transport en logistiek heeft dit vooral impact op de wijze waarop u en uw klanten goederen bestellen en leveren. Tijd voor een nieuwe, efficiënte manier van zaken doen: Electronic Data Interchange (EDI) helpt ons daarbij!

Snelle verwerking leidt tot tijdwinst en kostenbesparingen.

Kwaliteitsverbetering van levering
Bij de productie en distributie van goederen bestaat de keten uit veel schakels voordat een product op de eindbestemming aankomt. Het gebruik van Electronic Data Interchange (EDI) biedt een gestandaardiseerde oplossing voor het uitwisselen van berichten tussen partners in de logistieke keten. Voor het elektronisch uitwisselen van bijvoorbeeld orders bieden we u diverse toepassingen. Deze toepassingen variëren van EDI-berichten in de vorm van Flatfiles, Edifact, Odette, VDA tot het automatisch inlezen van spreadsheets. Aangezien we deze manier van gegevensuitwisseling in eigen beheer hebben, kunnen we dit aanpassen aan uw bedrijf en systemen. Dat maakt het nog makkelijker!

Snelle verwerking leidt tot tijdwinst en kostenbesparingen
Inmiddels vormt snelheid een onmisbaar en essentieel onderdeel voor succes. Het komt uw bedrijf op verschillende manieren ten goede. Denk bijvoorbeeld aan het verkorten van de doorlooptijd of het leveren van nieuwe producten. De bijbehorende marktvoordelen kunnen een flinke impact hebben op uw winst en marges. Het elektronisch uitwisselen van data geeft uw medewerkers de hulpmiddelen om productiever te werken en overheadkosten te verlagen. Kortere leveringstijden betekenen kortere doorlooptijden en lagere voorraadkosten.

Nauwkeurige overdracht van uw zakelijke documenten
Het uitwisselen van traditionele papieren documenten vereist informatieoverdracht door middel van transcriptie of het invoeren van gegevens. Dergelijke informatieoverdracht kan fouten in het proces opleveren. De uitwisseling van uw zakelijke documenten via EDI leidt tot minder foutgevoeligheid en zelfs tot grotere klanttevredenheid. Elektronisch doorgestuurde opdrachten hoeven niet meer handmatig ingevoerd te worden in het logistieke systeem. Daarmee ontlast u uw medewerkers op administratief gebied en wordt de kans op handmatige (typ)fouten veel kleiner. Dat draagt bij aan de efficiëntie binnen uw organisatie.

Lees onze voorwaarden of onze privacyverklaring.

Keurmerk en kwaliteit:

Contact

Bezoekadres
Siriusstraat 45
5015 BT Tilburg
Nederland

+31 (0)13 - 5373 373
info@mol-logistics.nl

BTW: NL004754761B01
KvK: 18022017

Andere kantoren

Rotterdam
Hoefsmidstraat 41
3194 AA Hoogvliet-Rotterdam
+31 (0)10 - 2996 220

Amsterdam
Prestwickweg 30
Gebouwdeel D, 2e verdieping
1118 LB Schiphol-Zuidoost
+31 (0)20 - 4059 900